Van Roti naar Kouseband - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van adel - WaarBenJij.nu Van Roti naar Kouseband - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van adel - WaarBenJij.nu

Van Roti naar Kouseband

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg

05 Maart 2018 | Suriname, Paramaribo

Fawaka! Hoe is het met jullie?

Hoogste tijd om even een update te geven over mijn eerste week vanuit de Nederlandse Tropen, Suriname.

Vorige week zaterdag ben ik na een vlucht van ruim 9 uur aangekomen op de luchthaven van Paramaribo. Daar heb ik de "laid back" mentaliteit direct ervaren, want het duurde ruim een uur voordat ik de douane door was. Het woordje relaxed zal nog veel terug komen in de reisverslagen die ik ga mailen, want dat is wat Suriname ook vooral is.... RELAXED!! In Paramaribo zit ik samen met nog twee meiden (Dianne en Marjan) in een appartementencomplex waar we keuken en dakterras delen, dat vind ik erg gezellig want meestal is er altijd wel iemand thuis. In diezelfde straat zitten nog Margret, Melanie en Donna, zij doen ook vrijwilligerswerk. Met elkaar is het erg gezellig en er is bijna altijd wel wat te doen. De eerste zondag ben ik opgehaald door Margret, zij heeft me de stad laten zien.....nou ja de met name de hotspots om te borrelen en te eten

  • 06 Maart 2018 - 11:23

    José:

    Adel!! Bijna had je link naar de site weggegooid

  • 06 Maart 2018 - 13:47

    Veroni :

    Ik moest de mail weer uit mijn prullenbak halen na jouw appje :)
    Mooi om te lezen dat jij het goed naar je zin hebt! Wij zijn het afgelopen weekend bijna bevroren en de komende tijd verzuipen we hier waarschijnlijk dus hier mis je niks :)

  • 06 Maart 2018 - 14:37

    Anita:

    Mooi om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en ook de gezelligheid van anderen om je heen!!!

  • 06 Maart 2018 - 17:16

    Jurrien:

    Leuk om te lezen dat jij het daar zo relaxt hebt! Borrel en eten nou dat komt wel goed met jou daar Haha!

  • 06 Maart 2018 - 21:49

    Irene:

    Klinkt heerlijk relaxed

  • 06 Maart 2018 - 22:56

    Geke :


    Hey Angela! Faa waakaah?
    (Of zoiets)..

    Leuk dat we mee mogen lezen met je avonturen.!
    Goed om te lezen dat je in goed gezelschap bent.
    Na de olympische spelen, schaatsen en 10 graden onder 0 gaan de temperaturen nu richting de lente..

  • 07 Maart 2018 - 20:38

    Bertine:

    Warm welkom! Super fijn zeg met leuke mensen om je heen en nu lekker genieten!!

  • 08 Maart 2018 - 15:58

    Anjo:

    Blijf vooral lekker relaxt....lekker genieten daar. Erg leuk om te lezen wat je daar allemaal meemaakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 20 Feb. 2018
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 6755

Voorgaande reizen:

24 Februari 2018 - 27 April 2018

Van Roti en Kouseband naar Bon Bini Island

Landen bezocht: